Shop Mobile More Submit  Join Login
:ftw: by luckylinx :ftw: by luckylinx
FU*K THE WORLD !!!

Ok, i just had a wierd mood, so i decided to make this, and now i feel better :giggle:
Add a Comment:
 
:iconpinkthesexyfemale:
PinkTheSexyFemale Featured By Owner May 29, 2014   Artist
the WORLD ARE NOW PREGNANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconportal-pup:
Portal-Pup Featured By Owner Mar 26, 2012  Hobbyist General Artist
Lol cool !
Reply
:iconguitarcraze:
guitarcraze Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist General Artist
lol, yeah i've heard a lot of people use ftw as 'f*ck the world' as opposed to the more commonly known meaning, 'for the win.'
2 completely opposite meanings - 1 single acronym. :giggle:
Reply
:iconcasinwolfe:
CasinWolfe Featured By Owner Nov 18, 2011
this used to mean for the win? I didn't know [img]that.[link]
Reply
:iconkcspice:
kcspice Featured By Owner Jan 17, 2011
Thats what i thought it meant too! :XD:
Reply
:iconwater-dragon-girl:
Water-Dragon-Girl Featured By Owner May 1, 2009
:| this is loads of win.
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner May 2, 2009
=)
Reply
:iconwater-dragon-girl:
Water-Dragon-Girl Featured By Owner May 2, 2009
:D
Reply
:iconrayquazagal:
rayquazagal Featured By Owner Apr 21, 2009
At first I thought this was for the win, then it took me about 8 seconds to get that you meant that.

Epic win. |D~
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Apr 22, 2009
:giggle:
Reply
:iconrayquazagal:
rayquazagal Featured By Owner Apr 22, 2009
Muh. :lol:
Reply
:icondoggyart:
DoggyArt Featured By Owner Apr 19, 2009
I though ftw meant for the warned. How interesting. It is amusing though. Well done.
Reply
:iconscrambledmeg:
ScrambledMeg Featured By Owner Feb 14, 2009  Student
...i always thought it meant For The Win...?

WHATEVER, THIS IS WAY BETTER!!!
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Feb 14, 2009
It can mean both :giggle:
Reply
:iconscrambledmeg:
ScrambledMeg Featured By Owner Feb 14, 2009  Student
Yeah, but your way is better. :D
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Feb 14, 2009
its not 'my' way =p
Reply
:iconscrambledmeg:
ScrambledMeg Featured By Owner Feb 14, 2009  Student
Well, whoever's way it is, its AWESOME! :D
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Feb 15, 2009
thanks!
Reply
:iconjacknbarbossa:
JacknBarbossa Featured By Owner Feb 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
:XD:
I had always defined it as fuck the what!! xD
^^;
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Feb 3, 2009
it can mean both :giggle:
Reply
:iconjacknbarbossa:
JacknBarbossa Featured By Owner Feb 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
:XD:
Reply
:iconczathero:
Czathero Featured By Owner Dec 30, 2008  Hobbyist
Epic win! :giggle:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Jan 2, 2009
:giggle:
Reply
:iconwolfensteiner:
Wolfensteiner Featured By Owner Dec 7, 2008
LMAO WTF
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Dec 8, 2008
:giggle:
Reply
:iconnekoori:
Nekoori Featured By Owner Nov 15, 2008
You should make a plz account for this! :giggle:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Nov 16, 2008
=D maybe!
Reply
:iconmandiocastudio:
mandiocaStudio Featured By Owner Nov 9, 2008
:lmao: too awesome!
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Nov 9, 2008
Thanks! :giggle:
Reply
:iconpokemongirl77:
PokemonGirl77 Featured By Owner Nov 2, 2008
awesome! and Creepy

but... why the hell would an body want to do that to our world!
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Nov 2, 2008
thx!
I dont know, maybe because you are pissed of so you want to fu*k everything :giggle:
Reply
:iconbatbeater:
batbeater Featured By Owner Nov 1, 2008  Hobbyist
:lmao:
let's all make love to the world :lol:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Nov 2, 2008
=D
Reply
:icontoto4ever:
ToTo4ever Featured By Owner Oct 31, 2008  Student Interface Designer
brutál :D
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 31, 2008
=p diky!
Reply
:iconsilent--secrets:
silent--secrets Featured By Owner Oct 30, 2008
This wins
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 31, 2008
:giggle:
Reply
:iconwittnv:
WittNV Featured By Owner Oct 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
FTW??? :| WTF?!! :O_o: LOL~ :XD:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 29, 2008
:giggle:
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Oct 24, 2008
:faint: haha!:p
funny :XD:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 28, 2008
:aww: thx
Reply
:iconmasna0:
Masna0 Featured By Owner Oct 23, 2008
Dear lord, I hope it's not Leo. :iconnoleoplz:

:invisible: :iconsaysplz: Sorry, that was just wrong.
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 23, 2008
:lmao::iconoaml: Nah, not leo :giggle:
Reply
:iconmasna0:
Masna0 Featured By Owner Oct 24, 2008
Oh, hah hah. :lol: Good. :aww:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 28, 2008
=p
Reply
:iconmarc-phx:
Marc-pHX Featured By Owner Oct 23, 2008
:iconroflzplz:

EPIC.
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 23, 2008
=D
Reply
:iconcookiemagik:
CookiemagiK Featured By Owner Oct 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
Yeah! Secks up the world!! :iconexcitedplz:
Reply
:iconluckylinx:
luckylinx Featured By Owner Oct 23, 2008
:giggle:
Reply
:iconaervil:
Aervil Featured By Owner Oct 23, 2008
well, when I saw that FTW I was like "fuck the world! yay!" but I though "no...he's not like that..." well...I was wrong...GOOD WORK :lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 23, 2008
Image Size
2.1 KB
Resolution
26×17
Thumb

Stats

Views
1,747
Favourites
100 (who?)
Comments
64
Downloads
58

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×